Sunday, 4 August 2013

KECUT PERUT

Assalamualaikum w.b.t.

Hai, apa khabar orang Malaysia? Mesti semangat nak beraya kan. Gua pon semangat jugak walaupon tahun ni espiyem (spm). Hehehe ramai pesan raya sehari je tahun ni. Raya kedua dah takdak hang duduk rumah pulun habis-habisan. Aaaa perasaan tu macam hmm macam aaaa  macam gua KECUT PERUT! 

Moment lawak adalah apabila orang sebut "raya" dia kata "trial" dan bila orang kata "trial" dia kata "raya" 
Hang tak korek telinga ka. Dah macam mana pusing-pusing dua perkataan ni yang keluar hahahahahahahahahaha k trial nak dekat dah  u__u  

Ni bajet je lebih :D

Cuti dua minggu, dapat duit raya yang colourful as a preparation nok trial lah kan. Moga Allah permudahkan segalanya, insyaAllah! Mohon doa kalian, sedang menanti si kecil yang baru melihat dunia heeeeeeee  

p/s : Relax la beb, raya datang jugak. Jangan excited sangat! Kejar pahala dulu, sibuk macam mana pon kalau ada masa jangan lupa pi terawih. Bulan ramadan barakah jah ada terawih ni. Okay! Salam Ramadan, happy fasting! :)  
NordiyanaAbdullah